Subject: FW: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Elle Tamm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Nov 2024 17:09:24 +0200

Palun kiri registreerida.

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, November 14, 2024 11:15 AM
To: Elle Tamm <[email-masked]>
Subject: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja 
Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere

Saadan arvamuse Riigitee 8 Tallinn-Paldiski km 11,0 - 14,0 kohta, mis on 
allalaetav järgnevalt lingilt kuni 31.12.2024

https://wd.gaas.ee/sharing/?page=view_shared_item 
<https://wd.gaas.ee/sharing/?page=view_shared_item&item_id=3533820&key=8b12982443ce2e4e8fd1ea54a93eb25c521934df&lang=et> 
&item_id=3533820&key=8b12982443ce2e4e8fd1ea54a93eb25c521934df&lang=et

Lugupidamisega

Tanel Kerner
Spetsialist
+372 53 364 505
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS Gaasivõrk ● gaasivork.ee ● Liivalaia 9, 10118 Tallinn ● +372 605 6801

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.